Wat is inbegrepen in het support:

 

Geen zorgen meer over jouw databeveiliging

Terugzetten van gegevens:

  • Je vertelt ons je probleem. Wij lossen het op. Alles wat je hoeft te doen is de encryptiesleutel invoeren en wij zetten je gegevens terug…of een enkel bestand.
  • Als je dat wilt, krijgt je een instructie waarmee je het zelf kan uitvoeren. Wij laten je dan zien hoe je zelf gegevens uit jouw Digitale Kluis kunt terugzetten.
  • Nog een extra back-up nodig? Dan krijg je eens per jaar de volledige back-up bestanden aangeleverd op jouw externe USB disk.
  • Wilt je de back-up bestanden op je USB disk on-versleuteld hebben? Dat kan. Om veiligheidsredenen kan dat alleen met jouw encryptiesleutel en vanaf je computer. Als het echt nodig is komen we langs en regelen het voor je.

 

Helpdesk:

 

Openingstijden Helpdesk:

  • Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00
  • Zaterdag van 09:00 tot 13:00

Veilig op internet browsen

Veilig op internet browsen, hoe? Hier is een overzicht waarmee je jouw veiligheid en privacy kan verbeteren als je op het internet surft met je browser. We gaan er vanuit dat je dit vanaf je PC of Mac doet, maar in principe maakt het eigenlijk niet uit wat...

Lees meer